Retail Guidebook: у чому полягають складнощі для зростання фермерського бізнесу?

08
12.2021

Базуючись на досвіді проведення онлайн навчальних інтенсивів для представників фермерських господарств, відгуків та спілкування, ми в UBTA підготували факти та варіанти рішення. На це є дві відповіді: коротка та довга.

Почнемо з простого. Фермерам складно зростати, збільшувати свої обсяги продажів тому, що вони працюють локально, часто не виходячи за межі адміністративної одиниці, де знаходиться їх виробництво.

Проблема має під собою такі чинники, які здаються надскладними та іноді «відбивають» бажання фермерів мислити масштабно:

  • Відсутність у фермерів практичних знань про можливості виходу на альтернативні або нові ринки збуту своєї продукції
  • Віра у те, що вимоги до якості та упаковки продукції є складними та недосяжними через міфи, забобони або просто брак інформації
  • У випадку для мікро- та малих підприємців – необхідність бути платником ПДВ та працювати у юридичному полі
  • Низькі шанси потрапити на полицю точок торговельних мереж через високу конкуренцію

UBTA націлена донести фермерам, що проблематика кожного з вищевказаних пунктів в дійсності не несе високих ризиків та не є проблемою, як такою.

Саме тому, щоб побороти усі перестороги українських фермерів – усіх крафтових та локальних автентичних виробників продукції – UBTA, спільно з BRDO та USAID (АГРО) створили платформу Retail Guidebook!

В онлайн-путівнику по можливостям ритейлу можна знайти усю деталізовану інформацію про те, які існують канали збуту в регіоні виробництва, де можна знайти переробні потужності, які дистриб’ютори можуть посприяти у розширенні присутності на українському ринку.

Також, платформа дає можливість розглянути такий канал збуту, як онлайн-маркетплейс, отримати повний пакет умов та вимог для входу на їх майданчик.

Цікавлять відомі мережі супермаркетів, а у вас є «саме та» пропозиція? Не питання, усі дані для зв’язку та співпраці консолідовано в одному місці.

Retail Guidebook, окрім можливості для росту та розширенню каналів збуту дає шанс зарекомендувати та прорекламувати себе. Ваш продукт, який знаходиться на полиці магазину мережі або числиться в онлайн-каталогах товарів, постійно потрапляє на очі споживачеві. Збільшення впізнаваності бренду є одним з дуже важливих чинників успіху виробника в сучасних складних умовах, коли час – це послуга, і вона теж має свою ціну.

Будь-яка успішна співпраця – це постійний цикл пошуку компромісів та обміну інформації між виробниками та потенційними каналами збуту. Щоб такий коловорот був ефективним – ми пропонуємо долучитись до офіційного запуску інноваційної онлайн – платформи з інформацією яка здатна пришвидшити позитивний контакт між фермером та торговельною мережею та промотувати саме український крафтовий продукт.

Запрошуємо приєднатись до офіційного запуску онлайн-платформи Retail Guidebook за посиланням: https://cutt.ly/vYy6Spw

Зв'яжіться
з нами
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ЗАПИТ