Назустріч українському ритейлу – UBTA анонсує створення онлайн платформи з основними каналами збуту для МСБ

30
06.2021

Українські аграрії стрімко трансформовують свою діяльність та фокусуються на виробництві готової продукції для кінцевого споживача. Разом з тим, постає питання збуту своєї продукції. Ринок ритейлу – це особливий ринок, де кожна торгова мережа чи переробник висуває власні вимоги до постачальників, а ці вимоги не завжди легко віднайти.

І все ж таки попит на українську продукцію тільки зростає. Тому для покращення позицій вітчизняних виробників та забезпечення появи їх продукту на столі споживача, Українська асоціація бізнесу і торгівлі (UBTA) в партнерстві з Офісом ефективного регулювання (BRDO) реалізує субгрант Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) – Retail guidebook.

Ритейл путівник буде розроблений для спрощення доступу до ринкової інформації, з переліком системних гравців ринку сільськогосподарської продукції та їх вимог до мікро-, малих та середніх підприємств (ММСП) виробників сільськогосподарської продукції. Проєкт орієнтований на агровиробників з усіх областей України, які є офіційно зареєстрованими та хочуть розширювати свої канали збуту товарів.

Онлайн платформа розробляється у форматі веб-порталу, який міститиме перелік органів сертифікації продукції, перелік основних учасників ринку с/г продукції, а також структуровану та систематизовану інформацію щодо вимог основних каналів збуту, таких як:

  • Торгові мережі (національні та локальні);
  • HoReCa;
  • Трейдери;
  • Переробники;
  • Дистриб’ютори;
  • Маркетплейси.

Маючи широку експертизу, асоціація разом із партнерами бачить проблему у тому, що значна кількість ММСП-виробників є практично виключеною з ланцюжків постачання у зв’язку з їх незнанням вимог ринків збуту, яких повинні дотримуватися постачальники сільськогосподарської продукції, у тому числі вимог щодо реєстрації постачальників органами місцевого самоврядування, якості та відстежуваності продукції, передпродажної підготовки та пакування. Ці умови напряму впливають на мобільність виробників та негативно позначаються на їх доходах.

На сьогоднішній день, через брак інформації щодо умов роботи на ринку, ММСП-виробники змушені продавати свою продукцію нижче ринкових цін на місцевих ринках та часто за межами офіційної економіки, попри те, що фермерська та крафтова продукція користується значним попитом серед споживачів з середнім та високим рівнем доходу.

Експерти UBTA разом із BRDO та USAID впевнені, що створення єдиного гайдбуку відкриє нові можливості для виробників, популяризує українську продукцію та сприятиме трансформації продовольчих систем в частині зростання частки малих і середніх підприємств в українських продовольчих системах.

Для того, щоб онлайн-платформа була максимально корисною та зрозумілою для користувачів, UBTA оголошує набір виробників продукції на фокус-групу. Це дозволить врахувати потреби та інтереси потенційних користувачів та зробити платформу найбільш зручною та повною.

Запрошуємо потенційних користувачів долучитись до дослідження. Посилання на реєстрацію у фокус-групу: https://cutt.ly/5mp1ymZ

Кількість учасників обмежена, зареєструватись можна до 11 липня включно.

Старт платформи заплановано на осінь цього року.

Зв'яжіться
з нами
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ЗАПИТ